Deklaracja dostępności cyfrowej strony internetowej Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze

    Deklaracja dostępności cyfrowej strony internetowej Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze

    Deklaracja dostępności cyfrowej strony internetowej Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze

    Deklaracja Dostępności

    Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

    Deklaracja Dostępności dotyczy strony Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze.

    • Data publikacji strony internetowej:
    • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

    Stan dostępności cyfrowej

    Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

    Niedostępne treści

    Przygotowanie Deklaracji Dostępności

    Przygotowanie Deklaracji Dostępności i jej aktualizacja

    • Data sporządzenia deklaracji:
    • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

    Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

    Raport z informacjami o samoocenie dostępności

    Informacje zwrotne i dane kontaktowe

    Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Artur Szymczak — mailowo artur.szymczak@mf.gov.pl lub telefonicznie 660557758.

    Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

    Zgłaszając takie żądanie podaj:

    • swoje imię i nazwisko,
    • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
    • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
    • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

    Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

    Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

    Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

    Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

    Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

    Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

    Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

    Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

    Pozostałe informacje

    Dostępność architektoniczna

    Wejście usytuowane jest bezpośrednio przy jezdni z chodnikiem. Na wysokim parterze (po prawej stronie) znajduje się sala Centrum Obsługi. Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego. Dla osób niepełnosprawnych, na wózkach, wyznaczona jest wewnątrz budynku ścieżka prowadząca do windy. Po wyjściu z windy na poziomie „O" znajduje się Centrum Obsługi. Winda umożliwia również osobom niepełnosprawnym dostęp do pomieszczeń na wyższych piętrach. Osoby z niepełnosprawnością ruchową mogą również wejść do budynku od strony parkingu wewnętrznego gdzie znajduje się specjalnie przystosowany podjazd. Korytarze oraz drzwi na korytarzach posiadają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobom na wózkach. W budynku znajduje się pochylnia umożliwiająca przejazd wózkiem inwalidzkim. Do budynku i jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

    Dostępność komunikacyjno-informacyjna

    1. Umożliwiamy skorzystanie przy kontakcie z nami z tłumacza polskiego języka migowego dostępnego przez komunikator on-line w godzinach pracy Urzędu. Link do komunikatora.
    2. W budynku dostępne są pętle indukcyjne.
    3. Posiadamy informację o naszej działalności w formacie łatwym do przeczytania i zrozumienia.
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 19.03.2024 Data publikacji: 30.03.2023 13:41 Data ostatniej modyfikacji: 28.03.2025 12:42
    Autor: Artur Szymczak Osoba publikująca: Beata Downar-Zapolska Osoba modyfikująca: Natasza Wiśniewska
    Rejestr zmian