Informacja o zrealizowanych przez Izbę Administracji Skarbowej w Zielonej Górze projektach współfinansowanych ze środków z Funduszy Europejskich w ramach podziałania 1.3. oś priorytetowa I zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
I. Umowy o dofinansowaniu zawarte z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na realizację projektów wramach „Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020":
- Umowa o dofinansowanie z 9.02.2017 r. na realizację projektu nr POIS.01.03.01-00-151/16-00 – „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Zielonej Górze przy ul. Batorego 18, 65-084 Zielona Góra – umowa została zrealizowana.
- Umowa o dofinansowanie z 9.02.2017 r. na realizację projektu nr POIS.01.03.01-00-152/16-00 – „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65, 66-400 Gorzów Wlkp."– 07.12.2018 r. umowa została wypowiedziana przez Izbę Administracji Skarbowej w Zielonej Górze.
- Umowa o dofinansowanie z 18.01.2019 r. na realizację projektu nr POIS.01.03.01-00-134/17-00 – „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65, 66-400 Gorzów Wlkp." – umowa została zrealizowana.
II. Opis realizacji projektów
1. Projekt nr POIS.01.03.01-00-151/16-00 pn. „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Zielonej Górze przy ul. Batorego 18, 65-084 Zielona Góra"
1.1. Zadanie Nr 1 projektu- Wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej:
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie prac projektowych i formalno-prawnych dla zadania inwestycyjnego pn. „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Zielonej Górze przy ul. Batorego 18" zawarta została 06.12.2016 r. umowa nr UKS08DO.262.28.2016.1 z konsorcjum w składzie Agencja Użytkowania i Poszanowania Energii Sp. z o.o.z siedzibą w Łodzi ul. Kwidzińska 14, 91-334 Łódź oraz firmą „A&P" Pracownia Architektoniczna mgr inż. Jarosław Stawicki z siedzibą przy ul. Zacisze 4 lok. 9 w Łodzi, 90-228 Łódź. – odbioru dokumentacji dokonano 14.12.2016 r.
1.2. Zadanie Nr 2 projektu – roboty budowlano instalacyjne:
- wymiana stolarki okiennej: W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynku przy ul. Batorego 18 zawarta została 28.11.2017 r. umowa nr 0801-ILZ.023.279.2017 z firmą Skład Okien PL Szymon Mieczkowski z siedzibą w Mirkowie – odbioru robót dokonano 15.12.2017 r.
- docieplenie stropodachu budynku, stropodachu nad holem, stropodachu nad garażami, docieplenie ściany w gruncie, docieplenie ścian zewnętrznych: W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych w budynku przy ul. Batorego 18 zawarta została 25.07.2018 r. umowa nr 0801-ILZ.023.194.2018.1 z firmą RM Proinvest Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Trasa Północna 10c/9, 65-119 Zielona Góra – odbioru robót dokonano 27.11.2019 r.
- modernizacja kotłowni gazowej polegająca na wymianie źródła ciepła na kotły gazowe kondensacyjne oraz kompleksowa modernizacja instalacji c.o: W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót instalacji c.o. w budynku przy ul. Batorego 18 zawarta została 12.09.2018 r. umowa nr 0801-ILZ.023.212.2018.1 z Panem Benonem Minczyńskim prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą PIS Nowoczesne Techniki Grzewcze z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Wojska Polskiego 9 – odbioru dokonano 07.12.2018 r.
- Modernizacja oświetlenia: W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych zawarta została umowa 22.07.2020 r. nr 0801-ILZ.023.80.2020.1 z firmą Partner-Technika Grzewcza z siedzibą w Zielonej Górze ul. Wiejska 6A - odbioru dokonano 4.09.2020r.
- Montaż instalacji fotowoltaicznej: W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych zawarta została umowa 04.08.2020 r. nr 0801-ILZ.023.82.2020.1 z firmą RM Solar sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze ul. Zimna 3 – odbioru dokonano 30.09.2020 r.
1.3. Zadanie Nr 3 projektu- Nadzór inwestorski
- nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi - docieplenie stropodachu budynku, stropodachu nad holem i nad garażami, docieplenie ścian zewnętrznych oraz w gruncie: W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w budynku przy ul. Batorego 18 w Zielonej Górze 1.08.2018 r. zawarto umowę nr 0801-ILN.261.3.2018 z Firmą Projektowo-Consultingową „EKO-ENERGIA" z siedzibą przy ul. Sulechowskiej 4a lokal 404, 65-119 Zielona Góra – odbioru pełnionej usługi dokonano 27.11.2018 r.
- nadzór inwestorski nad robotami instalacyjnymi modernizacja kotłowni gazowej oraz kompleksowa modernizacja instalacji c.o.: W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego na pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie modernizacji systemu grzewczego w budynku przy ul. Batorego 18 w Zielonej Górze 15.10.2018 r. zawarto umowę nr 0801-ILN.261.7.2018 z Firmą Projektowo-Consultingową „EKO-ENERGIA" z siedzibą przy ul. Sulechowskiej 4a lokal 404, 65-119 Zielona Góra – odbioru pełnionej usługi dokonano 7.12.2018 r.
- nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie modernizacji oświetlenia wewnętrznego oraz montażu instalacji fotowoltaicznej: W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego na pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie modernizacji oświetlenia oraz montażu instalacji fotowoltaicznej w budynku przy ul. Batorego 18 w Zielonej Górze 11.08.2020 r. zawarto umowę nr 0801-ILZ.023.84.2020.1 z firmą „SZAWEX" Usługi Inwestorskie Wojciech Szafranek z siedzibą przy ul. Zamenhofa 19/7 w Zielonej Górze -– odbioru pełnionej usługi dokonano 4.09.2020 r oraz 30.09.2020r.
1.4. Zadanie Nr 4 projektu- Audyt ex-post
W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego na wykonanie audytu energetycznego ex-post budynku przy ul. Batorego 18 w Zielonej Górze 20.11.2020 r. zawarto umowę nr 0801-ILZ-2.023.260.2020.1 z firmą ASIG Igor Kwiatkowski z siedzibą we Wrocławiu – odbioru audytu ex-post dokonano 7.12.2020r.
1.5. Zadanie Nr 5 projektu -Działania informacyjno-promocyjne:
W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego na wykonanie tablicy pamiątkowej, 7.12.2020 r. zawarto umowę nr 0801-ILZ-2.023.306.2020.1 z firmą 3R Agencja Reklamowa z siedzibą w Brzegu Dolnym – odbioru dokonano 11.12.2020 r.
2. Projekt nr POIS.01.03.01-00-134/17-00 pn. „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65, 66-400 Gorzów Wlkp.":
2.1. Zadanie Nr 1 projektu -Wykonanie dokumentacji projektowo technicznej
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie prac projektowych i formalno-prawnych dla zadania inwestycyjnego pn. „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65, 66-400 Gorzów Wlkp."16.11.2016 r. zawarta została umowa nr UKS08DO.262.24.2016.1 z firmą PHU KLIMA-TERM Rafał Michalak z siedzibą przy ul. Witosa 22, 66-400 Gorzów Wlkp. – odbioru dokumentacji dokonano 22.12.2016 r.
2.2. Zadanie Nr 2 projektu- Wykonanie dokumentacji ornitologicznej
W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego na wykonanie ekspertyzy ornitologiczno/chiropterologicznej 30.08.2019 r. została zawarta umowa nr 0801-ILZ.023.65.2019.1 z firmą OŚ Eko Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Kożuchowskiej 8C - odbioru dokumentacji dokonano 5.09.2019 r.
2.3 Zadanie Nr 3 projektu- roboty budowlano -instalacyjne
- Wymiana stolarki okiennej: W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynku przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 zawarta została 23.10.2019 r. umowa nr 0801-ILZ.023.84.2019.1 z firmą Adamem Grafem prowadzącym działalność gospodarczą pn. FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ADAM GRAF z siedzibą w Poznaniu – odbioru robót dokonano 18.12.2019 r.
- Docieplenie budynku, w tym ściany wewnętrznej, stropodachu, stropu nad piwnicą oraz ściany zewnętrznej: W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych w zakresie robót budowlanych polegających na dociepleniu budynku Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gorzowie Wlkp., zawarta została 8.09.2020 r. umowa nr 0801-ILZ.023.90.2020.1 z firmą Usługi Ogólnobudowlane PAK-BUD Zbigniew Pakuła z siedzibą w Gorzowie Wlkp.– odbioru robót dokonano 18.12.2020 r.
- Modernizacja instalacji c.o. oraz kotłowni: W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót w zakresie remontu pomieszczenia kotłowni oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, zawarta została 15.09.2020 r. umowa nr 0801-ILZ-2.023.117.2020.1 z firmą Instalhouse sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp.– odbioru robót dokonano 18.12.2020r.
- Modernizacja oświetlenia: W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót w zakresie modernizacji oświetlenia., zawarta została 1.09.2020 r. umowa nr 0801-ILZ.023.89.2020.1 z firmą EFL Polaris sp. z o.o. z siedzibą w Słupnie – odbioru robót dokonano 20.10.2020 r.
2.4 Zadanie Nr 4 projektu– Nadzór inwestorski
- nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi przy wymianie stolarki zewnętrznej W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymipn. „Wykonanie wymiany zewnętrznej stolarki w budynku niskim Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wielkopolskim" 28.10.2019 r. podpisano umowę nr 0801-ILZ.023.112.2019.1. z Firmą Projektowo-Consultingową „EKO-ENERGIA" z siedzibą przy ul. Sulechowska 4A lok. 404, 65-119 Zielona Góra– odbioru świadczonej usługi nadzoru dokonano 18.12.2019 r.
- nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie modernizacji instalacji oświetlenia i montażu instalacji fotowoltaicznej W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego na świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie modernizacji instalacji oświetlenia ogólnego oraz dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej w budynku niskim Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wielkopolskim" 10.09.2020r. podpisano umowę nr 0801-ILZ-2.023.246.2020.1. z Firmą Projektowo-Consultingową „EKO-ENERGIA" z siedzibą przy ul. Sulechowska 4A lok. 404, 65-119 Zielona Góra– odbioru świadczonej usługi nadzoru dokonano 24.11.2020 r.
- nadzór inwestorski nad robotami docieplenia budynku i remontu kotłowni oraz wykonania instalacji centralnego ogrzewania W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego na świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie docieplenia budynku wraz z remontem pomieszczenia kotłowni oraz wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym Skarbowego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wielkopolskim" 15.09.2020 r. podpisano umowę nr 0801-ILZ-2.023.247.2020.1. z Firmą Projektowo-Consultingową „EKO-ENERGIA" z siedzibą przy ul. Sulechowska 4A lok. 404, 65-119 Zielona Góra– odbioru świadczonej usługi nadzorudokonano 18.12.2020 r.
2.5 Zadanie Nr 5 projektu– Nadzór autorski
Umowa z 16.11.2016 r., nr UKS08DO.262.24.2016.1 zawarta z firmą PHU KLIMA-TERM Rafał Michalak z siedzibą przy ul. Witosa 22, 66-400 Gorzów Wlkp. na wykonanie dokumentacji projektowo technicznej obejmowała również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65, 66-400 Gorzów Wlkp." – odbioru świadczonej usługi dokonano 18.12.2020 r.
2.6. Zadanie Nr 6 projektu -Audyt Ex-post
W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego na wykonanie audytu energetycznego ex-post budynku przy ul. Kazimierza Wielkiego w Gorzowie Wlkp. 8.12.2020 r. zawarto umowę nr 0801-ILZ-2.023.318.2020.1 z firmą ASIG Igor Kwiatkowski z siedzibą we Wrocławiu – odbioru dokonano 21.12.2020 r.
2.7.Zadanie Nr 7 projektu - Działania informacyjno-promocyjne
- W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego na wykonanie tablicy informacyjnej promującej projekt 22.10.2019 r. podpisano umowę nr 0801-ILZ.023.111.2019.1 z firmą Gabidruk Bogdan Waśniowski z siedzibą przy ul. Garlicka 100, 32-087 Garlica Murowana na zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i zamontowanie tablicy informacyjnej dlaprojektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr POIS.01.03.01-00-0134/17"- planowany termin zamontowania tablicy –odbioru tablicy dokonano 22.11.2019 r.
- W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego na wykonanie tablicy pamiątkowej, 7.12.2020 r. zawarto umowę nr 0801-ILZ-2.023.317.2020.1 z firmą 3R Agencja Reklamowa z siedzibą w Brzegu Dolnym na wykonanie tablicy pamiątkowej – odbioru tablicy dokonano 10.12.2020 r.
III. Zgłaszanie nieprawidłowości
Informujemy równocześnie, że Ministerstwo Rozwoju przygotowało narzędzie do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości dotyczących projektów finansowanych ze środków pochodzących z Programu Infrastruktura i Środowisko. Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko https://www.pois.gov.pl/strony/zglaszanie-nieprawidlowosci (link otwiera okno w innym serwisie).
Wszelkie informacje o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach można również zgłaszać wysyłając wiadomość na adres e-mail: nadużycia.POIS@mfipr.gov.pl (link otwiera okno w innym serwise)