Numery telefonów do Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze

    Numery telefonów do Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze

    Numery telefonów do Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze

    Skontaktuj się z nami:

    • 22 330 03 30 – z telefonów komórkowych
    • 801 055 055 – z telefonów stacjonarnych
    • +48 22 330 03 30 – z telefonów z zagranicy

    Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym).


    Obsługa telefoniczna klientów

    (Szczegóły - kliknij by dowiedzieć się więcej.)

    • Poniedziałek: 8:00 – 18:00
    • Wtorek – piątek: 8:00 – 15:00

    Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.

    Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.

    Wybierz cyfrę 1, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych. Następnie, aby wybrać odpowiednią kategorię sprawy, naciśnij odpowiednią cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:

    • Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT - wybierz 1
    • Podatek od czynności cywilnoprawnych PCC - wybierz 2
    • Spadki i darowizny - wybierz 3
    • Podatek od towarów i usług VAT, i kasy fiskalne - wybierz 4
    • Podatek dochodowy od osób prawnych - wybierz 5
    • Podatek akcyzowy - wybierz 6
    • Rejestracja podatkowa NIP, VAT, ZAP-3, rachunek bankowy - wybierz 7
    • Umówienie wizyty w urzędzie - wybierz 8

    Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkową – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych udzielają indywidualnej informacji podatkowej, po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.

    *Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.


    Egzekucja administracyjna

    Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - 660 557 792; 660 557 770; 660 557 858.


    TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym 

    (Szczegóły - kliknij by dowiedzieć się więcej.)

    Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.

    Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.

    Ręka na smartfonie. Obok chmurka z trzema kropkami. Napis: Jak ustawić swój telePIN? Dowiesz się na podatki.gov.pl

    Dowiedz się więcej na temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę podatki.gov.pl (link otwiera nowe okno przeglądarki w serwisie zewnętrznym).


    Krajowa Informacja Skarbowa 

    (Szczegóły - kliknij by dowiedzieć się więcej.)

    Logo Krajowej Informacji Skarbowej.
    Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.

    Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).

    Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.


    Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.

    Ikonka osoby i napis e-Urząd Skarbowy.

    e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7. 

    Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę e-Urząd Skarbowy (link otwiera nowe okno przeglądarki w serwisie zewnętrznym).

    Twój e-US. Odbieraj dokumenty na swoim koncie. Wyraź zgodę na e-Korespondencję w e-Urzędzie Skarbowym.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 05.11.2014 Data publikacji: 05.11.2014 13:31 Data ostatniej modyfikacji: 14.11.2024 14:50
    Autor: Karol Widła Osoba publikująca: Karol Widła Osoba modyfikująca: Paulina Nawrocka
    Rejestr zmian