Przeczytane przez Radosława Kiliana - eksperta Praktycznej Dostępności IMAGO
Znajdujemy się w Zielonej Górze przy ul. Doktora Pieniężnego 24. Jesteśmy częścią Krajowej Administracji Skarbowej. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o Krajowej Administracji Skarbowej, to możesz przeczytać informację na stronie lubuskie.kas.gov.pl (link otwiera okno w tym samym serwisie)
Kieruje nami Naczelnik. Jest nas ponad 120 osób.
Czym zajmuje się urząd skarbowy?
Każdy z nas ma swoje zadanie.
Obsługujemy i wspieramy osoby przychodzące do nas, by prawidłowo wykonywały swoje obowiązki.
Prowadzimy kontrole u przedsiębiorców.
Ściągamy należne podatki i inne opłaty.
Dostępność architektoniczna
Opis naszego budynku znajduje się w zakładce Dostępność architektoniczna (link otwiera nowe okno w tym samym serwisie).
Jeśli jesteś osobą niepełnosprawną, to możesz dowiedzieć się tam, jak przygotowaliśmy się na spotkanie z Tobą.
Kontakt z Drugim Urzędem Skarbowym w Zielonej Górze
Aby załatwić u nas sprawę:
- Napisz pismo/złóż wniosek na adres: Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze, ul. Doktora Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra lub
- wyślij e-mail na adres: 2us.ZielonaGora@mf.gov.pl, lub
- wyślij faks na numer: 68 456 02 01 lub
- zadzwoń przy pomocy osoby wybranej przez Ciebie pod numer: 660 55 78 37,
- przyjdź do urzędu w godzinach naszej pracy.
Jeśli jesteś osobą niesłyszącą lub słabosłyszącą w kontakcie z nami możesz skorzystać z pomocy tłumacza PJM, SJM, SKOGN oraz pętli indukcyjnej.