Informacja dla osób niesłyszących i mających problem w komunikowaniu się.
Osoby uprawnione, tj. osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, mogą korzystać z pomocy przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym w Świebodzinie poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności poprzez:
- wysyłanie korespondencji na adres: Urząd Skarbowy w Świebodzinie ul.
- Sobieskiego 6 66-200 Świebodzin,
- korzystanie z poczty elektronicznej: adres e-mail: us.swiebodzin@mf.gov.pl
- przesyłanie faksów: nr faksu (68) 456-06-01,
- telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: (68) 456-06-00
- korzystanie z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (link otwiera nowe okno w innym serwisie)
Osoba uprawniona ma prawo do skorzystania z pomocy osoby przybranej, tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumienia z osobą uprawnioną i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw w organie administracji publicznej.
W przypadku zgłoszeń przesłanych w dni wolne od pracy będą rejestrowane w pierwszy dzień roboczy po dniu otrzymania zgłoszenia.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2011 r. Nr 209, poz. 1243 ze zm.).
Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Budynek Urzędu Skarbowego w Świebodzinie jest przystosowany do obsługi osób mających trudności w poruszaniu się poprzez:
- podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ułatwiający wejście do Urzędu
- usytuowanie Sali obsługi podatnika na parterze budynku, w związku z czym nie ma żadnych barier architektonicznych w obsłudze osób niepełnosprawnych ruchowo.
Szczegółowe informacje o dostępności architektonicznej budynków izby dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w zakładce: dostępność architektoniczna (link otwiera okno w tym samym serwisie).