- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług i kontaktu z urzędami skarbowymi poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne na stronie podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Więcej informacji dostępnych jest na stronach internetowych poszczególnych izb administracji skarbowych, urzędów skarbowych oraz na stronie podatki.gov.pl
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT – nr telefonu 660557931, 660557929, 660557932, 660557933
VAT – nr telefonu 660557928, 660557936, 660557926
CIT – nr telefonu 660557932, 660557995
podatek akcyzowy – nr telefonu 660557941, 660557937
spadki/darowizny – nr telefonu 660557956, 660557961
rejestracja podatników – nr telefonu 660557935
egzekucja administracyjna – nr telefonu 660557980, 660557977, 660557972, 660557981, 660557971, 660557973, 660557971, 660557976,660557979
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 660557988, 660557986, 660557983,660557987, 660557990
komórka wierzycielska – nr telefonu 660557966, 660557967, 660557968, 660557969
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.zary@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędach skarbowych przez 3 dni w tygodniu:
- poniedziałek od 12:00 do 18:00
- środa od 9:00 do 15:00
- piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.