Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, na podstawie § 6 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz.U. 2025 poz. 228 ze zm., dalej - Rozporządzenie), informuje, że posiada zbędne i zużyte składniki rzeczowe majątku ruchomego w rozumieniu § 2 Rozporządzenia, które nie są wykorzystywane w realizacji zadań jednostki, lub nie nadają się do dalszego użytku ze względu na zły stan techniczny, lub niemożność współpracy ze sprzętem typowym, lub posiadają wady lub uszkodzenia zagrażające bezpieczeństwu użytkowników albo najbliższego otoczenia, lub całkowicie utraciły wartość użytkową, lub są technicznie przestarzałe, z przeznaczeniem do nieodpłatnego przekazania na potrzeby innych jednostek lub darowizny.
Szczegóły w poniższych załącznikach:
- Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego - pojazdach (dokument otwiera się w nowym oknie).
- Załącznik nr 1 - Wykaz składników (dokument otwiera się w nowym oknie).
- Załacznik nr 2 - Wniosek o nieodpłatne przekazanie (dokument otwiera się w nowym oknie).
- Załącznik nr 3 - Wniosek o darowiznę (dokument otwiera się w nowym oknie).
- Załącznik nr 4 - Zdjęcia pojazdów (dokument otwiera się w nowym oknie).
Termin skladania ofert: 8 maja 2025 roku, godzina 11:00