Redaktorzy Biuletynu Informacji Publicznej

    Redaktorzy Biuletynu Informacji Publicznej

    Redaktorzy Biuletynu Informacji Publicznej

    Koordynator BIP+:

    • Markowicz Ewa;

    Administratorzy i redaktorzy BIP+:

    • Markowicz Ewa,
    • Nawrocka Paulina,
    • Wiśniewska Natasza,
    • Wołotowska Karolina;

    Redaktorzy BIP+:

    1. Czaban Agata,
    2. Dylewska Sylwia,
    3. Forster Tycjan,
    4. Fryziak Agnieszka,
    5. Jewiec Anna,
    6. Jurewicz Marta,
    7. Kowalik Karolina,
    8. Kusiak Aleksandra,
    9. Łazarska Izabela,
    10. Malinowska Julita,
    11. Mitura-Chołuj Anna,
    12. Muzia Dorota,
    13. Nowak Justyna,
    14. Nowicka Elżbieta,
    15. Podlipniak Katarzyna,
    16. Słomska Paulina,
    17. Topolski Paweł,
    18. Trojanowski Michał.
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 12.07.2018 Data publikacji: 12.07.2018 15:37 Data ostatniej modyfikacji: 20.01.2025 08:58
    Autor: Izabela Dobija-Larweczka Osoba publikująca: Izabela Dobija-Larweczka Osoba modyfikująca: Natasza Wiśniewska
    Rejestr zmian

    Instrukcja korzystania ze strony BIP

    Instrukcja korzystania ze strony BIP

    Instrukcja korzystania ze strony BIP

    Strona podmiotowa BIP Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze (IAS ZG) jest redagowana na podstawie ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej i rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej.

    Menu na stronie BIP IAS jest podzielone na osiem części:

    1. Wiadomości, gdzie publikowane są aktualności, komunikaty i osiągnięcia.
    2. Organizacja, gdzie znajdują się informacje m.in. o kierownictwie, regulaminie organizacyjnym, majątku i strukturze, numerach rachunków bankowych, statusie prawnym, zasadach etyki, rejestrach i archiwach, zasięgu terytorialnym i ochronie danych osobowych
    3. Działalność z informacjami nt. urzędu m.in. zadań i funkcji KAS, e-Administracji, e-Urzędu Skarbowego, e-Deklaracji, Portalu Podatkowego, działalności informacyjno-edukacyjnej, przedmiotu działalności i kompetencji, kontroli zarządczej, kontroli przeprowadzanej przez instytucje zewnętrzne, kontroli prowadzonych przez IAS, pomocy publicznej.
    4. Załatwianie spraw z publikacjami dotyczącymi sposobu załatwienia sprawy w urzędzie, umówienia wizyty, rejestracji podatników, kaucji gwarancyjnej, kontroli podatkowej, egzekucji podatkowej, spraw karnych skarbowych, mandatów, stanu spraw, dostępności, informacji dla osób niesłyszących w języku migowym, deklaracji dostępności, zasad udostępniania informacji publicznej, zgłoszenia nieprawidłowości.
    5. Informacje podatkowe i celne, gdzie publikowane są informacje dotyczące PIT, CIT, VAT, akcyzy, cła, innych podatków, listy biegłych skarbowych, odsetek za zwłokę, wiążącej informacji taryfowej, akcyzowej i stawkowej, wiążącej informacji o pochodzeniu towarów, centrów kompetencyjnych, orzecznictwa NSA, interpretacji indywidualnych i ogólnych oraz objaśnień podatkowych.
    6. Ogłoszenia dotyczące m.in. zamówień publicznych, naborów, zbędnych lub zużytych środków trwałych, szkoleń dla podatników, obwieszczeń o licytacjach.
    7. Kontakt z danymi teleadresowymi.
    8. Redakcja z informacjami dotyczącymi redaktorów BIP i stron archiwalnych.

    W górnej części strony znajdują się przyciski, dzięki którym można:

    • obejrzeć wersję kontrastową,
    • przejść od razu do treści,
    • przejść do mapy strony,
    • przejście do zakładki „Dostępność",
    • powiększyć czcionkę,
    • wyszukać informację na stronie,
    • przejść do strefy: ePuap, You Tube, X, RSS,
    • przejść do strony Serwisu Służby Cywilnej oraz głównej strony Biuletynu Informacji Publicznej.

    Na stronie głównej wyświetlane są:

    • 5 zdjęć na slajderze
    • 6 ostatnio dodanych aktualności/artykułów,
    • banery przekierowujące do ważnych informacji,
    • Usługi i informacja, na które składają się przydatne linki do usług świadczonych przez Krajową Administrację Skarbową,
    • link do deklaracji dostępności.

    Aby przejść do poszczególnych działów portalu należy kliknąć na wybraną pozycję menu.

    Na treść podstrony składają się:

    • tytuł artykułu i jego treść lub lista tytułów artykułów,
    • ewentualne załączniki w postaci plików do pobrania, linków,
    • metryka artykułu informująca m.in. o dacie utworzenia, publikacji, modyfikacji treści, autorze, osobie publikującej i modyfikującej,
    • rejestr zmian zawartości podstrony.

     

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 20.01.2025 Data publikacji: 20.01.2025 08:55 Data ostatniej modyfikacji: 20.01.2025 08:55
    Autor: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze Osoba publikująca: Natasza Wiśniewska Osoba modyfikująca: Natasza Wiśniewska
    Rejestr zmian