Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu w treści łatwej do przeczytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu w treści łatwej do przeczytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu w treści łatwej do przeczytania i zrozumienia

Znak informacyjny - na niebieskim tle ksążka, a na niej dłoń z kciukiem uniesionym do góry

Przeczytane przez Radosława Kiliana - eksparta Praktycznej Dostęności IMAGO.

Siedziba Urzędu znajduje się przy ul. Rynek 3 w Międzyrzeczu.

Urząd jest częścią Krajowej Administracji Skarbowej. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o Krajowej Administracji Skarbowej, to możesz przeczytać informację na stronie lubuskie.kas.gov.pl (link otwiera okno w tym samym serwisie)

dzień, siedziba urzedu skarbowego, budynek w stylu kamienicy, w kolorze ciemno żółtym, budynek przy drodze, na budynku wizą dwie flagi Polski

Na czele Urzędu stoi Naczelnik. W pracy pomagają mu pracownicy Urzędu Skarbowego w  Międzyrzeczu. W Urzędzie Skarbowym pracują 43 osoby.

Czym zajmuje się urząd skarbowy?

Wnętrze Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu, przy stanowisku dla obsługi klienta siedzi urzędniczka

Każdy pracownik ma swoje zadania. Jedni są odpowiedzialni za obsługę osób  przychodzących do urzędu, a inny wyjeżdżają na kontrole do przedsiębiorców. Wszyscy razem troszczą się o prawidłowe przekazywanie podatków do skarbu państwa.

Dostępność architektoniczna

Znak informacyjny - na niebieskim tle wózek inwalidzki z osobą niepełnosprawną

 

Opis budynku Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu znajduje się w zakładce Dostępność/Dostępność architektoniczn.

Można się dowiedzieć, jak urząd jest przygotowany na spotkanie z osobą  niepełnosprawną.

Kontakt z Urzędem Skarbowym w Międzyrzeczu

Symbole kanałów komunikacji - słuchawka, koperta, telefon komórkowy

Aby załatwić sprawy w Urzędzie osoby z niepełnosprawnościami mogą:  

  1. napisać pismo lub złożyć wniosek na adres: ul. Rynek 3, 66-300 Międzyrzecz;
  2. wysłać e-mail na adres: us.miedzyrzecz@mf.gov.pl;
  3. wysłać faks na numer: 95 742 35 01;
  4. zadzwonić przy pomocy osoby wybranej przez Pana / Panią pod numerem 95 742 35 00, 660 557 447, 660 557 448;
  5. przyjść do urzędu w godzinach pracy. 

W kontakcie z naszym urzędem osoba niesłysząca lub słabo słysząca może skorzystać z pomocy tłumacza PJM, SJM, SKOGN oraz pętli indukcyjnej.

Dwie młode kobiety rozmawiają w języku migowym

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej w zakładce: Dostępność/Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących.

Rejestr zmian