Deklaracja dostępności cyfrowej strony internetowej Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu

    Deklaracja dostępności cyfrowej strony internetowej Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu

    Deklaracja dostępności cyfrowej strony internetowej Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu

    Deklaracja Dostępności

    Urząd Skarbowy w Międzyrzeczu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

    Deklaracja Dostępności dotyczy strony www.lubuskie.kas.gov.pl/urzad-skarbowy-w-miedzyrzeczu.

    • Data publikacji strony internetowej:
    • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

    Stan dostępności cyfrowej

    Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

    Niedostępne treści

    Niezgodność z załącznikiem

    1. Pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że: • pochodzą z różnych źródeł, • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt, • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji, • posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji – np. pliki udostępniane są dla programistów i opisują schemat dokumentów, • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej. 2. Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej. 3. Mogą zdarzyć się sporadyczne sytuacje, w których zdjęcia, grafiki nie mają opisów alternatywnych. 4. Niektóre elementy serwisu posiadają zbyt niski kontrast. 5. Po zwiększeniu zawartości strony, strona nie mieści się w całości w oknie przeglądarki; istnieje konieczność przewijania w poziomie. 6. Zdarzają się elementy strony, po których poruszanie się klawiaturą jest utrudnione. 7. Strona prowadzona jest w języku polskim, nie ma na niej treści obcojęzycznych.

    Przygotowanie Deklaracji Dostępności

    Przygotowanie Deklaracji Dostępności i jej aktualizacja

    • Data sporządzenia deklaracji:
    • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

    Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

    Raport z informacjami o somoocenie dostępności

    Informacje zwrotne i dane kontaktowe

    Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Agnieszka Kwiatkowska — mailowo agnieszka.kwiatkowska4@mf.gov.pl lub telefonicznie 660557452.

    Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

    Zgłaszając takie żądanie podaj:

    • swoje imię i nazwisko,
    • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
    • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
    • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

    Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

    Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

    Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

    Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

    Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

    Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

    Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem:

    Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze,
    Adres: ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra,
    mail: ias.zielonagora@mf.gov.pl,
    telefon: 660557001.

    Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

    Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

    Pozostałe informacje

    Dostępność architektoniczna

    Dostępność komunikacyjno-informacyjna

    W związku z ustawą o języku migowym i innych środkach wspierających komunikowanie się (Dz. U. z 2011 r. nr 209 poz. 1243) Urząd Skarbowy w Międzyrzeczu rozszerzył katalog usług, które umożliwiają osobom niesłyszącym lub słabo słyszącym możliwość skontaktowania się z urzędem poprzez: • możliwość skorzystania z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) w kontakcie z podmiotem oraz, • możliwość skorzystania z pętli indukcyjnej na sali obsługi klientów. Szczegółowe informacje dostępne są na naszej stronie w zakładkach:
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 19.03.2024 Data publikacji: 29.03.2023 15:08 Data ostatniej modyfikacji: 25.03.2025 13:31
    Autor: Agnieszka Kwiatkowska Osoba publikująca: Beata Downar-Zapolska Osoba modyfikująca: Natasza Wiśniewska
    Rejestr zmian